fredag 8 juni 2012

Fräscha naglar


Jag är ingen storkonsument av nagellack men så här på sommaren, när händer och fötter får lite färg, tycker jag det är fräscht med lite uppiggande lack. Tipsar om mitt favvolack som från MAVALA. Gillar att det sitter jättebra och att det inte är så mycket i flaskan. Jag hinner i alla fall aldrig använda slut på dem för antingen har de torkat eller så har jag tröttnat på färgen!

Hittade två snygga färger till bra pris på Apoteket där man fick köpa 2 lack för 75:-. Tror de kostar 45:- styck annars. Jag köpte nr 19 (korall) och nr 3 (rött).

Ha nu en skön dag i det fina sommarvädret!

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla