söndag 27 februari 2011

Möblerat med loppisfynd


I mellandagarna köpte vi bord och stolar på Ta Tillvara här i sta'n. Älskade sambon J har slipat och målat och gjort så fint så nu, äntligen, har vi möblerat uterummet. Jag är lyckligt lottad med en man som står ut med och tar sig an "mina" projekt som jag släpar hem, för det mesta utan knot. Slutresultatet ser ni här ovan och vi blev verkligen jättenöjda. Än en gång, stort TACK till dig M för tipset!



Förra helgens tur till storsta'n resulterade bl a i tre små glasvaser som kom till användning nu i helgen. Dubbla tulpaner i vitt/lime fick fylla dem. Enkelt, vårigt och vackert...

Glasvaser från House Doctor, PUB Home


Y Camilla

1 kommentar:

  1. Camilla, vad fint det blev, vad duktiga ni varit, superfint. Jag kommer framöver och provsitter. Roligt att ni blev så nöjda, gläds med er! Ha så bra kram "M"

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla