söndag 20 februari 2011

Vår i vardagsrummet


Kuddfodral från Lexingtons vårkollektion



När jag tänker och handlar inredning är målsättningen att sakerna ska funka såväl färg- som stilmässigt i de flesta rum i huset. Vid besöket i storsta'n "hittade" jag dessa två kuddfodral som just nu nu pryder soffan i vardagsrummet. Tycker de inger vårkänsla och färgskalan funkar även i vårat kontor. När jag lessnat på dem i vardagsrummet blir nästa anhalt kontoret. Och så där håller jag på... Flyttar saker mellan olika rum och testar nya kombinationer, då tröttnar jag inte så fort. Kvällens tips :-)
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Vad fina kuddar, supersnyggt. Roligt att hitta nåt som man verkligen tycker om. Nu är det ´ny vecka och nya möjligheter, ha en skön vecka Camilla! Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla