lördag 19 februari 2011

Det blir nästan aldrig som man tänkt sig...


Tygkorgar från H&M Home


Dagen inleddes med virus i datorn och strömavbrott på övervåningen... Inte riktigt i linje med vad jag hade tänkt mig. Jag som skulle promenera, köpa tyg, klä om stolsdynor, måla loppisfynd, baka bröd, kolla på Mellon...
Efter en bra stunds felsökning i proppskåpet, några telefonsamtal och inköp av nya huvudsäkringar så fick vi äntligen fart på strömmen på övervåningen. Pust! Datorn har vi ännu inte lyckats få ordning på trots experthjälp av snälla morbror J. Hoppas, hoppas att det finns en enkel lösning och det snaaaaart.
Hann faktiskt med en del av det jag hade tänkt för dagen. Tyget blev inhandlat och en ynka stolsdyna är omklädd. Det blev en promenad i det vackra men kalla (-13) vädret. Jag fixade lite med några av gårdagens inköp från storsta'n. En del av "fixet" se ni på bilderna ovan. Köpte två tygkorgar till badrummet, på H&M Home, som inrymmer diverse burkar och flaskor.
Nu är det snart dags att knyta sig, åtminstone för kvällströtta mig. I morgon är en ny dag med nya möjligheter! ska jag minnsann måla piedestal, klä om stolsdynor, baka muffins mm.
Natti, natti!
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Oj allt händer på en gång,men det verkar ordna sig. Kul att ni varit på en tripp i Stockholm, roligt att komma ut en vända. Nu har du många projekt på gång, det är så kul. Synd som sagt att det är så kallt ute, nu får det ge sig snart. Tur att både vi och ni ska till varmare länder snart. Ha en mysig söndag. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla