söndag 13 februari 2011

En riktigt skön söndag

Prickig kanna Ib Laursen från Mig och Alice



Tittar in och önskar Dig en riktigt skön söndag! Här kommer dagen gå i fixandets tecken. Igår var jag och M på loppisrunda och gjorde en del fina "fynd" som jag ska börja ta hand om idag. Fyndade t ex fina silverbetstick för en femma styck, brickan på bilden ovan för en dryg tjuga och lite annat smått och gott. Glad blev jag också över att hitta ytterligare en till stol till uterummet, så nu har vi fyra stycken.
Förutom Erikshjälpen och Röda korset i Hedemora, som jag verkligen kan rekommendera för bra utbud och priser, så besökte vi även mysiga butiken Mig och Alice i Säter. Den ville man aldrig lämna, det fanns så mycket fint.
Nu väntar alldeles strax en promenad i det kyliga vädret. Hej så länge!
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Kannan och tulpaner passade verkligen ihop tillsamans med brickan. Verkligen vackert. Du är så duktig...Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla