fredag 14 december 2012

Pyssel, pyssel

Hej, hej i kylan!

Tänk att vissa saker kan dra ut så på tiden. Nu har jag äntligen lyckats pyssla klart med trähästarna som jag visade i ett tidigare inlägg. Så här blev slutresultatet:




Hästarna ska stå utomhus på ett bord som vi har alldeles intill vår entré. 
För att de ska stå emot väta lite bättre lackade jag dem med en matt lack. Innan dess hade jag målat dem tre gånger med svart, matt hobbyfärg. Slutligen virade jag silvertråd slumpmässigt runt hästarna. Färg, lack och tråd kommer från Panduro. Tråden fäste jag genom i en nubb som jag slog in under hästens "mage".

Ha en skön helg!

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla