onsdag 23 maj 2012

Sommarvärme och vagntrots



Åhh, vilket underbart väder vi äntligen har fått! Det är dagar som dessa man längtar efter när det är som gråast och kallast så nu gäller det verkligen att njuta.

Jag har sett framför mig hur jag denna tid går långpromenader med vagnen men just nu funkar det inte alls :-( Filip vill nämligen inte åka vagn någon längre stund. Han tröttnar efter bara några minuter och skruvar på sig och blir till slut riktigt ledsen. Trist som sjutton nu när man verkligen vill vara ute. Inte hjälper det med leksaker i vagnen heller. Hoppas det går över snart.

Snart dags att sparka igång dagens matrace med "mellis". Önskar dig en bra dag.

Camilla

Min lilla pussgurka som inte vill åka vagn...

1 kommentar:

  1. Tack för fina kommentarerna, nu är vi hemma och vi har haft det supermysigt. Ni har ju haft så fint här hemma, det är ju det nu också, men tror att det ska bli kallare. Vad kul att du är med i min utlottning. Vad söta pojkarna är. Ha en fin morsdagsöndag, själv ska jag jobba. Kramar Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla