måndag 28 maj 2012

Egen tid


Att få lite egen tid som mamma, och även pappa för den delen, är alldeles underbart och, i mitt fall, även nödvändigt för att orka med vardagen. Igår tog min fina sambo J pojkarna med sig till farmor och farfar och jag fick en stund hemma helt för mig själv. Åhh, så ljuvligt skönt det var! Hur mycket jag än älskar mina små prinsar så var detta en välbehövlig paus i den intensiva vardagen.

Att få göra det jag vill. Att få tid att tänka. Att få tid att känna efter. Att få tid att släppa alla måsten för en stund. Gudagott!

Jag njöt av solsken, lite trevlig läsning, ett glas läskande saft och smarrigt fikabröd.

Nu är batterierna laddade igen och jag är redo för en ny vecka.  Så tack snälla, älskade J för att du gav mig lite egen tid.

Camilla

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla