lördag 17 mars 2012

Våningsfat







Häromveckan, när jag var på möbelaffären i ett ärende, köpte jag ett våningsfat. Har letat jättelänge efter ett sådant men inte hittat något som jag tyckt om. För det mesta har de varit för pråliga för min smak men just det här passade mig perfekt! Fatet kommer från On Interiör. Tydligen var det fler än jag som gillade det. Affären hade fått hem tre stycken och alla tre sålde slut innan de ens hunnit prismärka och sätta ut dem i butiken. Jag fick syn på det på en disk bakom kassan. Ibland har man flyt :-)


Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Tack för fina kommentaren, du är söt du. Hoppas familjen mår bra. Vi går ta en promenad kanske nästa vecka. Mån el tis kanske. Kan slå en pling. Vad fint våningsfat du hittat, ha en fin helg, det som är kvar. Kramar Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla