fredag 30 mars 2012

Paket från Leilas butik

Häromdagen kom ett efterlängtat paket från Leilas butik. Det var en fröjd att öppna paketet då allt var jättefint förpackat. Allt var inslaget som det vita paketet ovan. Förutom pajformen, med löstagbar botten, beställde jag saker till min mamma som kommer att bli födelsedagspresenter (men det vet du ju redan mamma...) och så det som fanns i det vita paketet då så klart. Det vita paketet innehöll ett block med en Att göra lista - perfekt för en listnörd som jag!!! Oj,oj,oj vad fina listor det ska bli hädanefter, för att inte tala om hur mycket jag kommer att få gjort... Skulle inte tro det, men jag kommer i alla fall att ha fina listor :-)


Y Camilla

1 kommentar:

  1. List-Maja det är Camilla det. Kul att få paket från Leila. Ha en skön helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla