måndag 19 mars 2012

En liten spjuver

En nyvaken och glad Oscar



Busunge!



Hejsan,


Huvvaligen vad det har blåst kallt här idag, brrrrrr. Inget uteväder alls, vi har hållt oss inne hela dagen. Hoppas blåsten avtar tills i morgon för jag längtar ut, vill ha frisk luft. Älskar att vara ute.


Igår kom jag mig ut i trädgården och klippte ner pioner och bolltistlar. Ljuvligt att komma ut en stund och få jobba med kroppen men det var ingen vidare värme. Har dock hört att värmen ska komma åter i mitten av veckan. Längtar. Har börjat plocka undan vissa vinterskor, mössor och tjockare vantar så nu vill jag inte ha något bakslag. Nu får det var nog med vinter. Har precis tvättat mina vita Converse, så nu är jag redo för vår. Så det så!


Lyckades fånga yngsta sonen Oscar i några typiska poser, se bilderna ovan. Han är en riktigt liten spjuver med glimten i ögat och alltid nära till ett leende. Glad som få och envis som synden.


Snart väntar sängen igen. Skönt. Hoppas på en bättre natt, i natt, sömnmässigt sett alltså. Önskar dig en fortsatt fin kväll och en toppenbra morgondag, vad du än ska göra.


Y Camilla

1 kommentar:

  1. Vilken busig liten spjuver, så söt. Tänk när det blir sommar och de små krabaterna får sitta på en filt ute, de kanske kryper då för fullt. Ha en fin tisag Camilla. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla