tisdag 27 mars 2012

Hejdå Lantliv!





Har prenumererat på tidningen Lantliv ett bra tag men på sistone känt att jag ledsnat på innehållet. Tycker det är samma typer av hem som visas upp mest hela tiden och jag får ingen ny inspiration. Så nu pausar jag tidningen ett tag. Har tidigare prenumererat på andra inredningstidningar och det var samma sak med dem, efter ett tag så ledsnar jag på konceptet.

Har hittat en annan tidning som känns fräsch och inspirerande nämligen Tove Älskade hem. Att det dessutom är halva priset på årsprenumerationen jämfört med Lantliv är ju helt ok :-)

Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla. Jag prenumerar just nu på Lantliv, har gjort ett uppehåll ett tag, men nu har jag den igen. Kan hålla med om att man tröttnar lite ibland. Hoppas du och familjen mår bra, hör av mig sen för promenad, ledig idag, men jobbar i morgon o helgen. Men jag kan slå en pling. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla