lördag 17 mars 2012

Det bästa man har...







...det sätter man på bordet!


Så sa alltid min mormor (och även mina föräldrar) till oss när vi var barn och nu för jag det vidare till mina prinsar. I detta fall är det Filip som sitter på bordet i sin Bumbostol och gör mamma och pappa sällskap vid förmiddagsfikat. Lillebror Oscar sussade gott i sin säng.


Det är lördagkväll och det finns inget att se på TV nu när Mellon är slut. Rätt skönt faktiskt kan jag tycka. Hoppas på skapligt väder i morgon så att man kan vara ute i trädgården utan att frysa alltför mycket. Längtar så efter att få gå ut och röja upp efter hösten/vintern och låta våren ta plats. I höstas hann vi bara med det allra nödvändigaste eftersom pojkarna kom tidigare än beräknat.


Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla