tisdag 6 mars 2012

Sköljmedel




Sköljmedelsfavoriter!


Hej, hej,


Våren gör sig alltmer påmind, trots lite kyligare dagar denna vecka än den förra. Såg just att snödropparna är på väg upp och likaså krokusen :-) Det finns hopp ändå... Tänk när det börjar bli så varmt att man kan hänga tvätten ute, åhh så skönt! Apropå tvätt, så måste jag erkänna att jag har pippi på sköljmedel som luktar gott! Favoriterna just nu är Comforts "Tropical burst" och "Apple & camomile", doftar himmelskt. Man behöver knappt något alls för att tvätten ska lukta gott och bli mjuk och len. Jag tar bara lite, lite och så späder jag med ganska mycket vatten, annars nästan "stinker" ju tvätten sköljmedel och man vill ju inte lukta som en parfymfabrik...


Här hemma sover pojkarna just nu och snart ska vi ta en promenix i det vackra men lite småkyliga vädret. Har kokat köttfärs med persilja och vitlök åt småälsklingarna, ska bli spännande att se vad de tycker om det. Hittills har de bara ätit olika grönsakspuréer och frukt med mycket god aptit. Nu är det alltså snart premiär för kött.


Önskar Dig en bra dag och minns att just Du är unik och värdefull.


Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla