onsdag 28 november 2012

Mamma = Pappa



God kväll,

Bjuder på några bilder på småkillarna som en liten hälsning till deras mormor som tycker att mamma (läs undertecknad) har varit lite dålig på att lägga upp bilder på dem på sistone. Jag har då försökt förklara att det är nästintill omöjligt att försöka få några fina bilder på dem numera annat än när de sitter i sina stolar. Annars ska de fram till mig och leka med kameran...

En liten söt anekdot...
Ett av de första ord de sa förutom där ("dä") var mamma :-). För ett tag sedan lärde de sig även att säga pappa. När man ber dem säga "pappa" som kommer ett litet gulligt "pappa" ur deras munnar. "Åhhh, vad duktiga ni är!" säger man som stolt mamma och pappa. När man sedan ber dem säga "mamma", ja då trillar ett litet "pappa" ut! "Hrm" säger mamma då...

Nu ska jag se hur det går med kärleken i "Bonde söker fru". Trevlig kväll!

Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla tack för fina kommentaren på min blogg. Ja det är svårt ibland att hitta tid att ses, men snart måste vi. Har tänkt så myckepå dig o pojkarna, att jag ska gå förbi men det kommer alltid nåt emellan. Men nästa vecka hör jag av mig, då kanske vi kan ses. Vad söta pojkarna är, det blir så stora. Ha så bra så länge. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla