onsdag 11 april 2012

Rensning pågår

Jag har drabbats av en väldig lust att rensa här hemma, har säkert med vårens ankomst att göra. Jag minns förra våren, då jag väntade pojkarna, då var det klädgarderoberna som fick sig en rejäl genomgång. Nu har jag bestämt att för varje nytt plagg jag köper (inte så många för tillfället) så ska ett ut ur garderoben.

Nu är det övriga rum och skåp som gås igenom. Bort med datorer och annat som inte används så att det frigörs plats i rum och skåp. Det känns så skönt det är när man tagit tag i det och blir av med allt onödigt som samlar plats och damm. Har passat på att flytta om lite i köksskåpen så att bl a mitt favoritporslin från Mateus blir lite mer lättillgängligt.

Har förresten börjat använda det nya Blogger gränssnittet och till en början gillade jag det inte alls men nu gillar jag det skarpt, så mycket bättre än det förra.

Skålar från Mateus

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla. Tack för fina kommentaren, du är så söt. Bra att du städar lite i dina gömmor, tänkte på loppisen den 12 maj, du rensar väl för den? Haha.
    Vad fint porslin du inhandlat, har du det gula kvar förresten. Snart är jag ledig några dagar, jobbar imorgón torsdag dygn, sen så... Ha så bra så länge så kanske det blir promenad på ledigheten. Kram Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske är vi med på loppisen, skulle vara jättekul men vi får se vad vi får ihop här hemma. Ska klippa/färga håret samma dag så det blir inte många timmar över till loppis. Ja, vi får se hur det blir. Det gula porslinet är fortf kvar... Härligt med lite ledigt. Vore kul om vi kunde ses och gå ut och gå. Ha det gott du med! Kram C

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla