torsdag 5 april 2012

Barnkläder





Med två småkillar här hemma går det ju åt en hel del barnkläder. När pojkarna var mindre handlade jag gärna av Kappahls serie "Newbie". Jättesköna kläder av ekologisk bomull i lite dovare färgskala men ändå riktigt, riktigt fina. Tyvärr finns det bara kläder upp till stlk 68 i denna serie, så nu är det sluthandlat av denna. Verkligen jättesynd för det var så fina kläder. Istället har jag hittat ett annat bra ställe att handla barnkläder på, nämligen Åhléns. De har ett verkligt bra utbud av snygga och sköna baskläder till hyggliga priser.

Gillar att ligga steget före och se till att det finns åtminstone några uppsättningar hemma av nästa storlek, så fyller jag på senare efterhand. Igår handlade jag lite inför våren/sommaren på just Åhléns. Det blev shorts, jeans, tröja med dragkedja och så de allra första skorna :-) Det är visserligen ett bra tag kvar till de kan gå men det är skönt med något varmt på fötterna till jeans och jacka.

Nu ska här ätas lunch, ha en fortsatt fin dag!

Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla