fredag 20 april 2012

Fint från KlaraForm



Hej, hej!

Äntligen fredag igen! Här är det riktigt gråkallt och blåsigt ute och det regnar/snöar. Ingen riktig vår i sikte ännu. Hade tänkt gå ut med pojkarna i eftermiddag men jag tror vi blir kvar inomhus och myser lite istället.

I veckan fick jag muffinsformarna jag beställde från KlaraForm. Köpte även små söta träfärgade klädnypor. Har några idèer kring vad jag ska använda dem till. Ska visa vad det blev lite längre fram när jag bestämt mig för vad :-)

Gillar när det man köper kommer trevligt föpackat och inte bara nedslängt i ett paket. Hoppas formarna är av bra kvalitet också. Ska testa dem tillsammans med något nyttt recept på muffins. Här, på Dagens Muffin, finns massor av roliga muffinsrecept att testa eller inspireras av.

Önskar dig en fin helg. Här väntas bl a besök av barnens tremänningar.

Camilla

1 kommentar:

  1. Vad fina, ska kika in på den sidan. Ha en mysig helg Camilla, själv har jag jobbarhelg. Krama småkillarna. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla