lördag 29 januari 2011

Randigt värre



Randig topp från Esprit Collection

Jag har snöat in, ja inte i snö då men på randiga plagg. Gjorde upptäckten i mellandagarna när jag varit på rea och kom hem med två randiga tröjor. Kikade i resten av garderoben och konstaterade att där finns mer än en randig tröja... Inte är det väl någon nyhet heller att jag är svag för det marina temat, i inredning såväl som på kläder. I fredags tog jag en kort sväng förbi Esprit och gissa vad jag kom hem med... Javisst, en randig topp i vitt och blått helt i min smak!

Y Camilla

1 kommentar:

  1. Snygg tycker jag. Den kommer bli bra nu till våren, kul med något nytt i garderoben. Ha en mysig helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla