söndag 23 januari 2011

BUSbra!

Favoriter bland läppglans, mascara och nagellack


BUS från Garnier

Så här års är solbrännan ett minne blott och man (eller i alla fall jag) känner sig (mig) blek och glåmig. Tur då att det finns krämer som kan råda bot på detta! Jag kör BUS (Brun Utan Sol) från Garnier som jag funkar bra och inte luktar allt för illa. Den hemska lukten hos denna typ av produkter gör att man drar sig för att använda dem. Att just den här BUS-produkten dessutom är jämförelsevis billig gör inte saken sämre.

När det gäller smink heter favoritmascaran Definicils och kommer från Lancôme. Jag har använt den sedan sena tonåren och har testat några andra märken men alltid kommit tillbaka till just den här som jag tycker är överlägset bäst. Läppglans kan man väl aldrig få för många av och här är favoriten just nu ett gloss från Chanel som heter Lévres Scintillantes Glossimer Nr 131. Finaste vardagsnaglarna får du med Forever Strong Professional Nr 205 "Tender Rose" från Maybelline, ett superbra, mycket ljust rosa nagellack som sitter länge, länge...

Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla