fredag 7 januari 2011

Förnyelse

Har känt ett längtan efter att förnya bloggens utseende. Sagt och gjort, igår kväll gjorde jag ett försök men blev inte alls nöjd, blä. Så nu kommer jag att fortsätta till dess att jag fått till utseendet som jag vill ha det. Har en tydlig bild över hur jag vill att bloggen ska se ut, men hur jag ska få till det vet jag inte i nuläget... Det är bara att fortsätta försöka och om inte det funkar får jag väl fråga mig fram. Med andra ord, var beredd på att sidans utseende kommer att skifta ett tag framöver.

Om en liten stund börjar Let's dance, då ska jag följa en av mina favvobloggare nämligen Hannah Graaf Karyd. Heja Hannah!

Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej jag skickade en komentar nyss, men vet ej om den kom fram, skickar en ny...Jag tycker du har jättefin blogg Camilla, jättekul att kika in, det är roligt med lite förnyelse. Hur går det med loppisfyndet? (bordet?) Ha en trevlig helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla