lördag 1 januari 2011

God fortsättning


Båstad 2009 - semester i Halland och Skåne

God fortsättning på det nya året! Hoppas din nyårsafton var trevlig. Vi hade en jättetrevlig kväll i goda vänners sällskap. Huvudrätten var fantastisk! (Är du nyfiken på vad vi åt, kika in här.) En eloge till värd och värdinna för ett toppenval, det var så gott. Tack K&K för en jättemysig kväll!
Vi valde, var och en, några nyckelord som vi på olika sätt önskar ska prägla 2011. Efter att ha sugit lite på dem ytterligare under dagen har jag beslutat mig för: målmedvetenhet (avser träning...), tålamod, intuition och spontanitet.
Som sagt ett nytt år ligger framför oss med möjligheten att göra upp planer, stora som små, så att man har något att längta till och se fram emot. Sommaren 2009 förverkligade vi en semesterplan sedan många år tillbaka, nämligen en rundresa i Skåne. Vädret visade sig tyvärr inte från sin bästa sida men det gick ändå att njuta av det vackra landskapet. Hur ser dina semesterdrömmar/planer ut för året?
Under dagen har jag fortsatt med att plocka bort julsakerna, så skönt. Nu är jag less på julen så nu åker den ut, pö om pö... Hittade gamla lökar av bl a pärlhyacinther i källaren som jag funderar på att plantera i krukor imorgon. Allt för att komma i lite vårstämning ;-)
Ha en fin kväll
Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla