söndag 12 september 2010

Som nya!

Nytvättade Converse!
Favoritskorna blev som nya igen efter en omgång i tvättmaskinen! Till och med de vita blev nästan helt rena igen efter tvätten i 40 grader. Rekommenderas!




Skönaste handdukarna finns tveklöst hos Lexington (och Gant)! Jag köpte ett set i korall från Lexington men det finns många andra fina färger som jag också skulle vilja ha... Nu är det möjligt att handla handdukarna på nätet, Lexington har nämligen en egen nätbutik, kika in här.

Idag har jag varit på fotokurs, en introduktionskurs som ingick i köpet av kamera. 2,5 h korvstoppning utan paus av en väldigt kunnig föreläsare och fotograf. Inspirerande men samtidigt inser man också att det finns oerhört mycket kvar att lära, så det är väl bara att sätta igång!
Nu väntar en intensiv jobbvecka igen med resor och möten. Ser fram emot torsdagen då jag ska på workshop i Sthlm och få träffa en fantastiskt god vän och kollega, K.

Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla