måndag 13 september 2010

Att följa sitt hjärta


Åhhh, vad jag har ett lätt Y idag! Jag tog tag i en situation och sade min åsikt trots att det bar mig tungt emot. Dock tvekade jag aldrig att agera men det var ändå jobbigt eftersom jag inte var helt säker på utgången. Hur skulle jag uppfattas och vad skulle utgången av det hela bli, var tankar som snurrade runt i mitt huvud. Det visade sig sedan att det gick bra...

Att följa sitt Y har aldrig gått galet någon gång men varför är det ett ibland sådant motstånd att göra det? Varför så mycket tvekan och oro för hur det ska gå? Jag är glad att jag agerade den här gången och inte tvekade, för nu efteråt så är jag fylld av en enorm lättnad och tacksamhet över att ha blivit lyssnad på och tagen på allvar.

Hur ofta lyssnar du till ditt Y och agerar därefter?

Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla