måndag 27 september 2010

Höst




Åhh vilken vacker men småkylig höstdag det var igår. Gick lite tidigare från jobbet och tog en cykeltur när jag kom hem. Så otroligt skönt att komma hem i tid och få komma ut i friska luften. Kameran fick följa med ut och jag passade på att ta lite höstbilder. Ovan ser du valda delar av den natur cykelturen bjöd på. Kom att tänka på hur nöjd jag är med läget där vi bor. Nära till sta'n och jobbet, 15 min med cykel, och samtidigt så är åkrar och hagar inte mer än 5 min bort. Känner mig lyckligt lottad som har nära till "allt".

Önskar dig en fortsatt bra dag och glöm inte att uppleva och njuta av hösten du också!
Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla