lördag 4 september 2010

Hallrenovering

Före

...lite mer före

och så efter!

...och lite mer efter


Här kommer några bilder från vår lilla hallrenovering som nu är klar. Grå färg byttes ut mot vit på pärlspont, dörrfoder och hyllplan. Det blev mycket ljusare i hallen och det är nästan så att den känns lite rymligare. Bilderna gör inte intrycket någon vidare rättvisa men jag är helnöjd. Dock så när som på skostället som också behöver få sig en uppfräschning, vet bara inte hur.
Idag har i varit och tittat på nya sängar och vilken djungel det är. Det finns ju hur mycket som helst att välja på! Mjuka, medelmjuka, hårda, medelhårda, olika typer av bäddmadrasser, sängkappor, medar eller ben och så där fortsätter det... Visst är det bra att det finns ett urval men ibland undrar man ju om det verkligen är nödvändigt med alla dessa valmöjligheteter. Jag blir bara trött. Tror iaf att vi är inne påen kontinentalmodell, men av vilket märke återstår alltså att se. Det slutade med att vi måste ut en till sväng till, så fortsättning följer...
Jag har dragit på mig en höstförkylning och känner mig allmänt hängig. Dags för lite te med honung och en slapp kväll i soffan. Ha en skön lördagkväll!
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla! Vad fin hallen blev. Vit det är en bra färg, man vill bara ha vitt nu för tiden. Hoppas ni hittar en säng, det är som sagt var en djungel. Inte för hård, inte för mjuk... På fredag åker jag med mitt jobb till Mallorca, det blir kul. Få se om Jag och Tony åker sen i oktober, det lutar åt det. Hoppas du kryar på dig, det är ju såna tider nu. Jag har anmält mig på loppiset den 25 sep, få se om vi ses..Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla