måndag 15 oktober 2012

Vackra blommor och kvällskurs

God måndag!

Hoppas helgen varit bra. Igår höll vi oss inne hela dagen då det var så uselt väder. Fixade och donade lite här hemma och firade min födelsedag med ännu en bit chokladmoussetårta :-)

Måste bara visa den vackra buketten som jag fick ihopsatt på blomsterhandeln till J. Har sagt det förr men det tål att sägas igen - Gustafssons blommor är verkligen bäst i sta'n på blommor, buketter och uppsättningar! De har så många duktiga florister och den här gången fick jag hjälp av min favoritflorist Annika, att göra buketten. 




Bor du här i trakten kan jag tipsa om att blomsterhandeln kommer att hålla kvällskurser i att göra dörrkransar, planteringar och arrangemang under november månad. Den 8:e, 14:e och 20:e november går de av stapeln kl 18.30-21.00. Priset för en kväll är 150:- och på det  tillkommer materialkostnaden som man får 10% på. Själv har jag tänkt gå en av kvällarna.

 Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla