torsdag 11 oktober 2012

Grattis pappa J!



Idag var det 40 år sedan vår älskade pappa J såg dagens ljus för första gången! 
Stort grattis till Dig och hoppas du får en jättefin dag. När du kommer hem ska vi fira dig :-)


Min mamma har alltid blivit känslosam kring våra födelsedagar och nu, när jag själv är förälder, kan jag förstå dessa känslor på ett helt annat sätt. Så många starka minnen, av den där speciella dagen och den allra första tiden, som kommer tillbaka. Så, Lena och Börje, idag förstår jag att det är en stor dag för er också.

Kramar 
Camilla, Filip och Oscar

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till Jonas idag. Hipp Hipp Hurra till dig. Hoppas du haft en fin dag. Många kramar önskar Mimmi och Tony

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla