tisdag 16 oktober 2012

Överraskad!

Hejsan,

Igår höll vi oss inne hela dagen då det var så otroligt regnigt. Hade det skönt inne med pojkarna och vi myste, lekte och gosade hela dagen. Rätt skönt med sådana dagar också, när det går i lite lugnare tempo. 

På eftermiddagen kom fina vännen och grannen M förbi med en påse innehållande en massa fina saker bl a med anledning av att vi fyllt år. Blev så glatt överraskad mitt i gråvädret och hemmamyset.

Pojkarna fick dessa coola mössor egenhändigt gjorda av M själv. När de provade mössorna skrattade de innerligt åt varandra och försökte dra dem av varandra. Så gott att se och höra. Bustroll!



Jag fick mitt första Yankee Candle som doftar alldeles underbart av vanilj. J fick en fin cyklamen i vacker kruka. Som om det inte vore nog med allt detta fick vi ljuvligt gott och alldeles nybakat hembakat bröd. Ni vet så där gott så att det smälter i munnen. Jag säger bara mmmm...och så förstås tusen TACK för allt finaste M!


Idag väntar alldeles snart promenad. Ska bli så skönt, har inte varit ute sedan i fredags. Kalas och regnväder har satt käppar i hjulen. Längtar verkligen ut nu.Skönt att få röra på sig och få en nypa frisk luft. Senare i eftermiddag väntar en stunds egentid med ansiktsbehandling. VardagsLYX och alldeles välbehövligt för lilla mig.

Ha en fortsatt fin dag!
Camilla

1 kommentar:

  1. Vad kul att presenterna passade. Kan se pojkarna framför mig, leka och dra i varandras mössor. Hoppas du hae en skön stund för dig själv på em, det är du värd, att få rå om sig själv är vikrigt. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla