tisdag 3 juli 2012

Ernst och Tina i rutan igen


Ingen kan nog vara gladare än jag över att fotbolls EM nu äntligen är över. Känns som om det pågick i en evighet. Att det nu är slut lämnar plats för lite sköna människor i rutan. Vad sägs om Ernst Kisrchsteiger och Tina Nordström? "Sommar med Ernst" börjar på torsdag denna vecka och Tinas matprogram imorgon onsdag. Jag vet i alla fall en som kommer att sitta bänkad!

På tal om Ernst så ska han tydligen ge ut ett magasin i höst med fokus på trädgård, resor och så inredning förstås. Blir jättespännande att se hur det kommer att se ut och om innehållet är något som faller en i smaken.

Häromdagen loppade jag några små glasskålar för en billig penning. Vet inte vad det är för något eller vad de tidigare använts till men jag använder dem som små ljusstakar till värmeljus.



Hoppas du får en fin dag och minns att Du är värdefull och unik.

Camilla

1 kommentar:

  1. Kul att du fyndat! Ja vad kul att Tina och Ernst börjar igen i rutan, det ska vi kika på.. Tony gillar ingen av de två, medan jag gillar dom skarpt. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla