tisdag 21 februari 2012

Narcisser

Besökte den lokla blomsterhandeln förra veckan och kunde inte motstå en kruka med narcisser. De har nu slagit ut och jag önskar ni kunde känna hur underbart det doftar i köket. Bästa parfymen!
Har just fått sällskap av yngste sonen, Oscar, som precis vaknat. Hur ljuvligt är det inte att gosa med en nyvaken, glad och pigg bäbis? Åhhh, man vill att tiden ska stå still eller åtminstone att man i exakthet kunde minnas varje sådant underbart ögonblick.


Håller som bäst på att planera för omplantering av pelargoner och att ta sticklingar. Numer, med två små i familjen, är såna här saker ett projekt. Ska hålla till i källaren och nyttja planteringsbordet jag köpte förra våren. Bordet ska för övrigt bli vitmålat i vår, det är i alla fall tanken.


Nu ska jag och Oscar leka en stund i väntan på att Filip ska vakna. Önskar dig en fortsatt fin dag.

Y Camilla

1 kommentar:

  1. Åå jätte söta och fina blommor. Det börjas nu att plantera och fixa inför våren. Jag har tagit fram alla mina pelargoner nu, himla jobb. Få se hur länge jag orkar övervintra dom, har haft vissa i 15 år. Men nu står dom uppe för tillväxt. Va mysigt med pojkarna lite gos och lek. Krama dom från mig, så tar vi en promenad nästa vecka. Kram från mig.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla