fredag 24 februari 2012

En liten sessa!




Tänk att "vi" fått en ny liten prinsessa, Victoria och Daniels dotter. Stort, stort grattis till dem. För mig kommer minnena starkt tillbaka av den dagen, 2 september 2011, då våra pojkar föddes. Det var den bästa och hittills lyckligaste dagen i mitt liv, om än också väldigt omtumlande på det sätt pojkarna kom till världen.


Jag sitter och äter fruktost och har två små prinsar bredvid mig som ligger och "gymmar". Sötnosar!



Önskar dig en fin dag. Här ska vi med spänning följa avslöjandet om vad den lilla prinsessan ska heta. Längtar också efter att få se bilder på den lilla men det lär kanske dröja.




Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hälsa småprinsarna från mig, och ha en härlig helg. Syns kanske nästa vecka kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla