torsdag 9 februari 2012

Blåvitt

Blommig löpare från Greengate. Går även att använda andra sidan av den som är blå/vitrandig.



Gammal burk från mormors gömmor

Blå/vitrandiga hissgardiner från Åhléns inköpta för flera år sedan

Diverse blåvitt har fått samlats på kökshyllorna


Burkar från Greengate


Hej vänner!



Hoppas torsdagen varit bra så här långt. Här vankas hemmagjorda semlor till kvällen - mums! Dock inte jag som bakat utan min snälla, omtänksamma mamma. Imorgon är det äntligen fredag igen. Fastän man som jag är hemma hela veckorna så är det ljuvligt med helg när vi är två om barnen och får vara tillsammans utan vadagens måsten och stress. Ikväll är det Antikrundan - ett program som jag tidigare inte följt men som nu väckt mitt intresse. Man lär sig en hel del om gamla saker och så är det så spännande att få veta vad de gamla sakerna egentligen är värda.


Berättade i ett tidigare inlägg att jag grejat lite i köket på temat blåvitt. Bjuder som utlovat på lite bilder från detta.




Y Camilla

1 kommentar:

  1. Vad fint du gjort, Camilla. Färgen blå är verkligen fräsch. Ja skönt med helg, jobbar imorgon fredag, sen ledig lördag o söndag. Hörs nästa vecka. Jag ska också kolla Antikrundan. Ha en mysig helg med familjen. Kram Mimmi ♥

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla