måndag 8 november 2010

Ladda batterierna



Efter en intentiv arbetsvecka var det välbehövligt med helg. Var riktigt trött i fredags och kände att jag bara behövde få vara och ladda batterierna. För mig handlar det om att göra saker som jag tycker är roliga och som jag mår bra av. Jag tog långpromenader i det vackra vädret, bakade hallonmuffins, läste och pysslade här hemma.



Den här årstiden när det är så mörkt är uterummet ovärderligt. Här lapar vi ljus på helgerna och det är som en riktig vitamininjektion! Åhh, vad jag är glad att vi har detta rum.

Y Camilla

2 kommentarer:

  1. Otroligt fin blogg du har. Inspirerande och vackert presenterad /Morbror J

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla! Hoppas att du har det bra. Nu närmar sig julen, mysigt tycker jag. Mörkt blir det nästan på en gång nu, men det är ju bättre det är lite snö, då blir det ju ljusare. Läser din blogg emmelanåt, trevligt tycker jag. Sköt om dig så ses vi!! Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla