måndag 1 november 2010

Believe in your dreams


Som medlem i Body Shop får man 100:- att handla för när man fyller år. Jag hämtade ut min gåva idag valde en duschcreme i den nya serien Dreams unlimited. Ska testa den imorr'n och kanske blir den en ny favorit i badrumsskåpet... Gillar verkligen namnet, Dreams unlimited, med undertiteln "Believe in your dreams". Att tro på och förverkliga sina drömmar, stora som små, är viktigt för mig och något jag strävar efter. Ibland går det bra och ibland mindra bra, det viktiga är dock själva strävan. Att inte ge upp och tänka att det är omöjligt. "Ingenting är omöjligt" som Gunde brukar säga! Det omöjliga tar bara lite längre tid. Minns det.
Nu ska jag passa på att slå ett slag för min fd kollega och goda vän Ewas företag Ewas Wilostund. Ewa öppnar eget inom kort och kan bl a erbjuda avslappningsmassage, ansiktsbehandling, reiki, fotkurer och vaxning. Redan nu kan man köpa presentkort med rabatterade priser. Ewa säljer även Aloe Vera produkter från Forever Living.
Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla