söndag 12 december 2010

Bloggmössa


"Bloggmössa"



Brrr, vad här är kallt! Det gäller att hålla huvudet varmt så att man inte fryser...

Såg en snygg mössa i en annons i helgens tidning och begav mig till den aktuella affären för att se om den var lika fin i verkligheten. Naturligtvis blev jag ju jätteförtjust i mössskrället. När jag provade fick jag höra att det minsann var en "bloggmössa". "Va?" sa jag som inte hängde med. Jo, bloggerskorna i storstaden och alla "innemänniskor" har tydligen en sån här mössa fick jag höra av damerna i affären. Mössorna är jättepopulära i hufvudstaden och finns i olika färger. Som pricken över i:et så kan man byta ut toffsen som också finns i olika storlekar och färger. Och jag som bara såg en snygg, vit mössa... Ja, så gick det till när jag skaffade en bloggmössa.



Y Camilla

1 kommentar:

  1. Haha "bloggmössa" det låter lite roligt. Hoppas allt är bra, vi kommer i morgon på en fika det blir skoj och titta på erat vackra hem. Syns i morgon kram från Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla