söndag 17 oktober 2010

Händelserik vecka

Plåtburk med tändstickor från Green Gate hos Syster Lycklig




Åhh, vilken händelserik och rolig vecka det har varit!

Det har firats födelsedagar; sambon, jag och svärmor har fyllt år. Har unnat mig en ansiktsbehandling för andra gången i mitt liv och efteråt så funderar man över varför man inte gör det oftare. Det var så fantastiskt skönt! Bokade in en ny tid på en gång, nu har jag något att se fram emot i mörka november.

Fredagen och lördagen spenderade vi i huvudstaden. Vi gick på sta'n, åt gott och var på Cosmonova. Jag hade lördagen för mig själv på sta'n eftersom sambon var på kurs. Passade på att besöka lite roliga kläd- och inredningsbutiker. Tog bl a en promenad till Syster Lycklig. Döm om min förvåning när jag såg att butiken var mycket mindre än jag nånsin kunnat föreställa mig. Det var prylar på varenda kvadratmillimeter, men vilka fina prylar sen :-) Fullt med fina Green Gate saker, det var som att komma till himlen! Fick med mig två favoriter hem, en termos och den allra sötaste lilla plåtburken med tändstickor. Det bästa var nog texten på burken, "Soul matches"...

Idag har vi städat och fixat lite här hemma. På eftermiddagen var vi hos svärföräldrarna och blev bjudna på jättegod mat. Därefter stannande vi till hos en mycket god vän som var hemma i Dalarna över helgen. Det blev ett kärt återseende. A, vi måste höras och ses oftare!
Stor grattiskram till svärmor L som fyller år idag. Hipp, hipp hurra!
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Vad mycket fint du har gjort ...igen. Vilka vackra bilder. Det var ett tag sen jag kika in på din blogg, ska göra det lite oftare. Vill också ha en blogg,. jag kan inte. Hoppas allt är bra. Vi mår bra,. skönt med helg. Ha så bra kramar Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla