tisdag 24 augusti 2010

Planer



Jag gillar att göra upp planer och sätta upp mål både på jobbet och hemma. Jobbplanerna håller jag utanför bloggen...men vissa övriga planer delar jag med mig av :-)
När jag blickar tillbaka på de planer vi gjorde upp för våren och sommaren (gallra hallonhäcken, göra rabarbersaft, måla balkongen, njuta av årstiderna, olja trädäck, plantera nytt fruktträd och såga ner äppelträd) konstaterar jag att vi gjorde det mesta förutom de två sista punkterna. Mest stolt är jag över att vi faktiskt var riktigt duktiga på att njuta av sommaren med allt vad det innebar!
Nu känns det läge att göra upp nya planer för hösten och vintern. Det här vill jag uppnå: gå fotokurs, renovera hallen, måla om innerdörrar i hallen, sätta upp nya gardiner i sovrummet, börja träna, testa minst 10 nya recept på maträtter, köpa ny säng, spendera en weekend i huvudstaden.
Jag tror jag stannar där just nu och låter listan mogna lite...
Vad har Du för planer?
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla. Du har verkligen fått nytta av din kamera, jättefina bilder har dy tagit. Har också kollat på en kamera men det är en djungel, har svårt att veta vad jag ska ha. Så jag kör med min Ixus ett tag till.. Till helgen börjar får Andreas sitt hus, så vi kommer att spendera tiden där framöver, men vi har ju lite hemma här också som ska fixas, så det blir lite här och där. Roligt att kolla din blogg så blir jag inspirerad och får ideer. Ha så bra och forsätt blogga kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla