söndag 15 augusti 2010

Helgen i bilder


I lördags var vi ute och åkte i trakterna kring Runn och hittade massvis av vackra smultronställen vid vattnet. Vad sägs om läget på husen ovan? Inte helt fel eller hur? Är nöjd med det hus vi har och känner ingen längtan efter att bygga nytt. Dock kan jag längta när man ser lägen som dem på bilden. Tänk att få bo så, vilken ynnest!

En av sittplatserna i trädgården i kvällssolens sken. Mårbackapelargonerna blommar fortfarande och intygar att sommaren inte helt är över ännu.
Nu när skolorna börjar igen infinner sig höstkänslan hos mig och jag har märkt att jag omedvetet har börjat göra upp planer för hösten. Ett av höstens projekt påbörjade vi redan igår, nämligen hallrenovering. Väggarna fick sig ett lager, ny vit färg. Nu återstår "bara" att måla pärlsponten och hyllorna vita.



Nu är det dags att knyta sig! Ha en fin vecka.
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!! Jag vill också ha en blogg, ska be Sofia hjälpa mig. Roligt när man tar kort, och har lite projekt.Ska fixa det framöver. Lycka till med hallen, så syns vi snart,kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla