lördag 26 juni 2010

Redo för stranden!

Solmadrass från ICA
Handdukar från Hemtex
Vilken härlig midsommardag det har varit! Riktigt sommarväder, hääärligt. Vi har spenderat större delen av dagen på altanen och haft saftkalas med goda vänner och deras barn. Ätit glass och jordgubbar. Promenerat. Fixat lite i trädgården. Solat. Njutit av dagen.

Har "uppdaterat" vår strandutrustning vilket innebär nya fräscha solmadrasser från ICA och nya strandbadlakan från Hemtex. Gissa vilket som är mitt badlakan? Imorr'n kanske det bär av till stranden...
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla! Hoppas att ni kom iväg till stranden, nu är det ju toppenväder. Har ni semester? Själv har jag jobbat hela helgen, och idag har jag haft mitt först pass på P&L helt galet vad mycket folk. Är på campingen då får man se det mesta. Kul att kika in i din blogg, ha det så bra, syns nån dag! Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla