tisdag 1 juni 2010

Favoritplats i solen

Däckstolar från Solvarbo Fritidsmöbler


Vilket härligt sommarväder det har varit de senaste dagarna! Underbart skönt att äntligen få lite sol och värme efter en alldeles för kall och regnig majmånad. Ända sedan vi flyttade in i huset har jag drömt och längtat efter en uteplats att vistas på. Att ha någonstans utomhus att sitta och äta, att kunna grilla eller att bara koppla av efter arbetsdagens slut. Nu har drömmen gått i uppfyllelse och jag njuter av varje stund det går att sitta ute. Så här på sommaren blir det nästan som ett extra rum. I helgen köpte vi två däckstolar till altanen som var riktigt sköna och lättmonterade, eller hur J? Jag är i alla fall supernöjd :-)
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Som vanligt Camilla, så fint och stilrent, du är så duktig. Super. Såg det blir sommarfest, hoppas att vi kommer. Ha så skönt i solen i helgen, själv är jag på väg att jobba. Mvh Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla