tisdag 18 oktober 2011

Bästa presenten

Älskade barn


Så är de då äntligen här, vår älskade pojkar Filip och Oscar. De kom ca sju veckor för tidigt fredagen den andra september. Sedan dess har de varit inlagda på nyföddhetsavdelningen och för snart två veckor sedan fick vi komma hem. Lycka!


Livet är sig inte längre likt men trots detta är det den i särklass bästa present vi kunnat få! Känner mig oerhört lyckligt lottad som får uppleva föräldraskapet med allt vad det innebär. Livet har verkligen skiftat fokus från oss själva till dessa underbara juveler. Lika mycket som jag njuter av nuet och stunderna tillsammans med dessa varma, goa bebisar så kan jag också längta till och se fram emot allt roligt vi ska göra tillsammans när de blivit lite större. Alla upplevelser vi ska dela i vår lilla familj.

Tänk också vad bra vi har det här i Sverige som får vara hemma med våra barn och få betalt för det! Idag, en helt vanlig tisdag kan jag mata barnen, gosa med dem, passa på att sova när de sover, tända en brasa och mysa i den sköna värmen och som sagt få betalt för det. Känner tacksamhet.


Y Camilla

1 kommentar:

  1. Vad lyckliga ni är nu Camilla. En otrolig spännande tid ni har framför er, och är i. Så fina. Jag har ju fått äran att se de små igår en liten snabbsväng, så underbart fina pojkar. Lycka till nu, och ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla