söndag 7 augusti 2011

Fint i fönstret



Du kanske minns att jag i början av året köpte två fina myrtenträd. Har vårdat dem ömt fram till och med nu men på slutet blev de så skräpiga så jag tröttnade och slängde dem... Istället skaffade jag två fina vita Mårbacka pelargoner som jag hoppas att jag kan övervintra och plocka fram i vår. Gillar verkligen pelargoner och mina rosa Mårbacka som jag har ute har till min stora besvikelse fått ohyra på sig. Har petat ner bekämpningsmedel i krukorna som jag hoppas ska ta kål på eländet så att jag kan övervintra även dessa blommor.


Y Camilla


1 kommentar:

  1. Va fint, Mårbacka är så fin med den ljusa rosa färgen. Den jag fick av er är så fin är, har haft den hela sommaren på köksbordet och den växer o växer. Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla