måndag 25 juli 2011

Dubbel glädje!

Mina fingeravtryck här på bloggen har verkligen lyst med sin frånvaro under våren och sommaren. Huvudorsaken är att vi fått det enormt glädjande beskedet att vi ska bli föräldrar i höst till två små pojkar. Gissa om glädjen står högt i tak!!!! Det är det absolut bästa som hänt oss och vi är så förväntansfulla. De två små killarna i magen tar dock ut sin rätt och jag har varit och är jättetrött, zzzzz...

Hur som helst för ju detta med sig att vi, men framförallt jag, hamnat i ett rejält "boande". Detta har hittills betytt en tur till IKEA, renovering av garderob, införskaffande av diverse inredningsprylar, fylla frysarna med bär och hembakt, och mycket, mycket annat som ska fixas innan våra älskade pojkar kommer till oss. Allt som allt tar detta en hel del energi men vi njuter i fulla drag!

Är nu inne på min sista semestervecka, sedan väntar jobbet igen för en kortare tid. Hoppas att Du har en härlig sommar och tar dig tid att njuta av denna fantastiska årstid.


Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej kära Camilla. Vad glad jag blir att läsa lite bloggord från din blogg. Brukar kika in, men det var ett tag sen sist. Hur gick det med byrån? När vi åkte förbi såg vi inte er så då gick det väl bra då. Kul att läsa lite om killarna, ska bli spännande. Kul. Jag är inne på min 2 vecka har några veckor kvar. Syns på lördag, hoppas på fint väder. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla