måndag 23 maj 2011

Omtanke



I helgen besökte vi fina bloggvännen och grannen M med make. Vi blev bjudna på den allra godaste smörgåstårtan och så fick vi bl a denna fina emaljskylt som är som klippt och skuren för oss. Så fiiiin är den och nu har den fått sin plats i uterummet. M - du träffade verkligen mitt i prick. Inte nog med det. Innan kvällen var slut hade vi även fått ett gammalt vackert fönster som vi ska göra någpt fint av. Har inte riktigt bestämt vad ännu men jag har ett antal idéer som ska få mogna lite först...


Tack snälla omtänksamma Ni för ALLT - det trevliga sällskapet, den goda maten, den fina skylten, det vackra fönstret mm.


Under helgen gjordes också ett loppisbesök som resulterade i en stormlykta, som också skymtar på bilden. Tänk vad det går att fynda till en billig penning på loppis. I like!



Y Camilla

1 kommentar:

  1. Du är väl för gullig du! (ni)Vad bra den passade till lyktan och jag ser framför mig hur fint det matchar till all annan inredning. Det är roligt att överaska, tänk vad jag blev överaskad. Tack än en gång. Var ni på loppisen på gylletäppan? Ha det gott. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla