söndag 18 juli 2010

Dröm om utekök


"Utekök"

Drömmer om att ha ett utekök. Har inte riktigt bestämt mig för om jag behöver det eller inte, eller rättare sagt om jag kommer att använda det. Det ser ju fantastiskt mysigt ut när Leila mf l står i sina utekök och pysslar men jag är rädd att jag inte kommer att nyttja det så mycket. Jag vill för det mesta att saker och ting ska gå undan och kommer kanske att tycka att det är för opraktiskt att hålla på och kånka saker mellan köket ute och inne. Så, i väntan på att jag tar reda på om ett utekök är något för mig, så får det stanna vid en dröm :-)
Idag gjorde jag dock ett försök att leka utekök. Höll till på ett litet bord på altanen när jag skulle göra rabarbersaft. Strålande solsken och ca 20°C, hur mysigt som helst! Hoppas på läskande saft om några dagar...
Y Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla. Kul att kolla in i din blogg, nu var det mycket att se och läsa, som vanligt fina bilder med pyssel och annat roligt. Du är så duktig. 'ntligen är det semester, så härligt, nu ska vi njuta och bara ha det bra. Jag har inte gjort nån blogg än, men funderar lite. Vi kan ta en fika nån dag eller hur? Ha så bra nu på semestern, hälsningar Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla