torsdag 8 april 2010

Poppis med loppis

Loppis har ju gått och blivit populärt igen och det är inne att återanvända, renovera och fixa till gamla grejor. Kanske en motreaktion till den senaste tidens slit och släng mentalitet?

Så här på vårkanten brukar jag känna ett behov av att rensa ur och göra mig av med kläder och andra prylar som inte använts på länge. Så är även fallet i år. Har redan fyllt några kassar med saker som jag ska försöka bli av med på loppis.

I mitt bostadsområde kommer det att anordnas en loppis. Jag och en granne är just nu i planeringsfasen och väntar på tillstånd från polisen. Hoppas, hoppas det går i lås.

Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla