tisdag 13 april 2010

Efterlängtad post...

Igår var jag hemma från jobbet med ond mage. Gissa om jag blev lycklig när favorittidningen dök upp i brevlådan! Nu väntar en massa intressant läsning, fina bilder och reportage att inspireras av. Har testat ett antal olika olika inredningstidningar vid det här laget och detta är min absoluta favorit.

En annan källa till inspiration är Ernst Kirchsteiger som just släppt boken "Sommar med Ernst". Var in på bokhandeln och bläddrade i den häromdagen och konstaterade att den ska få komma hem till mig! Nu är den beställd från nätet, där den var bra mycket billigare än i bokhandeln, och kommer vilken dag som helst.



Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla