tisdag 20 november 2012

Adventsljusstakar

Torpa adventsljusstake
Bild lånad från belysningsdesign.se

Hej i stugorna!

Nån som börjat julpynta än? Inte jag, har liksom inte kommit i stämning ännu. Ser att många inredningsbloggare redan smygit igång men jag, jag väntar lite till, till första advent. Kan hända att några julblommor smyger sig in lite tidigare, men inte mer än så. Kommer nog att hålla pyntandet än mer sparsmakat än vanligt i år, då tiden inte riktigt räcker till. Det är ju så mycket man både vill och måste göra...

Jag har i alla fall laddat upp med fler Torpa adventsljusstakar från Markslöjd. Känner för att ha lika i så många fönster som möjligt. Hade turen att komma i kontakt med en tjej som ville bli av med två st och det var precis vad jag behövde :-) Hon jobbar på lampaffär och hade troligtvis kommit över dem till ett bra pris. Så jag i min tur fick dem för nästan halva priset mot vad de nu kostar i butik. Bra fynd där.

Ha nu en riktigt fin dag!

Camilla

1 kommentar:

  1. Vad fin den ljusstaken är, vilken tur att du hitta på 2 st till bra pris. Snart Camilla får vi börja pynta lite på Åselbygatan, sååå kul, men jag börjar nästa vecka någon gång o tar fram ljusstakarna. Vi skulle ses, men som sagt så räcker inte tiden till, har jobbat hela helgen, jobb i morgon igen o möte på tors. Sen på tors em ska jag hämta Leah på förskolan för första gången, blir kul. Men nån dag ska vi ta en promenad eller hur? Hoppas ni mår bra allihopa i varje fall, jag tänker på dig, ha så bra så länge. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla