fredag 21 september 2012

Redo för höst

Fina födelsedagspresenter

Hejsan,

Hoppas din fredag börjat bra. Härligt med helg, eller hur? I morse när vi vaknade var det frost ute. Altanen var täckt av ett islager efter gårdagskvällens regn, och såg mest ut som en skridskobana. Brrrrr... Med höstkylan i antågande har jag gjort mig redo genom att ta fram höstjackorna och impregnerat höst- och vinterskorna. Varma, sköna sjalar och vantar åker också fram. 

När grannen och vännen M kom hem ifrån Ullared förra veckan hade hon med sig kläderna på bilden i present till pojkarna. Så otroligt fina tyckte vi. Gillar verkligen pippimönstret på tröjorna. Tack goa, fina du än en gång!

Camilla

1 kommentar:

  1. Du är väl för go du!! Vad fina kläderna ser ut så här på bild, blir fina på pojkarna sen. Jag är så glad för presentkortet, när jag kommer hem ska jag göra ett besök på salongen. Skönt med helg, jobbar 2 dagar till innan tisdag...sen semester. Ha en fin helg nu med fina familjen. Tack än en gång för den fina gåvan. Många kramar Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla